dudaktan_kalbe25 Muru bnde baslıcam artık yani ama iste erken mi die düsündüm baslarda iciyodum sonradan bisey olur die bıraktım
Pnr_KMRC1 dudaktan_kalbe25 bana doktorum 12 haftadan sonra önermişti sade soda hatta hangi marka almalıyım dedim çok marka var kafam karışıyor die beypazarı günde bir tane iç demişti akşam yemeğinden sonra bir tane içiyorum tabiki 12 haftadan sonra canım🫶🌸
dudaktan_kalbe25 Pnr_KMRC1 bak bu daha mantıklı geldi cünkü cocukta zaten 3 aylık oluyor yani ben en iyisi bi ay daha durayım😂
Pnr_KMRC1 dudaktan_kalbe25 bekle cnm bencede zaten şuan folikasit kullanıyorsundur 12 haftada onu bıraktırım multivitamine geçiliyor o ara sorabilirsin zaten doktora 🫶🌸
MugeBulut Başından beri içiyorum. Günde iki taneyi geçmesin dedi doktor. Ve üzerinde maden suyu yazanları iç dedi. Aromalılar gazoz grubuna giriyormuş onlar da koladan farksızmış.
Papatyaaa__ dudaktan_kalbe25 soda zararlı değil ki zaten ilk başlardada içe bilirsiniz sonlara doğruda rahatlıkla içe bilirsiniz benim süte alerjim var doktorda süt yerine soda iç dedi
Melekilgn dudaktan_kalbe25 bebeğin de kalp sağlığı için önemli die duymuştum ayriyeten bebeğin hareketli olmasını sağlıyomuş cidden doğru soda içince kıpır kıpır bebişim ☺️
dudaktan_kalbe25 Pnr_KMRC1 evet o zaman gidecem zaten doktora da bnmki tüp bebek canm neyi ne zaman bırakcagm belli deil😂