Simge_celen_ozyildiz_ dudaktan_kalbe25 daha erken haftalarda ayak kasılmalarım falan vardı o zaman doktorum günde iki tane içebilirsin bir sıkıntı olmaz haftası yok yani 😊
Simge_celen_ozyildiz_ dudaktan_kalbe25 tabi maden suyunda çok fazla magnezyum var ilaç yerine bunu tercih ediyor çoğu kişi 😊
Semiha_0320 dudaktan_kalbe25 magnezyumu son 3 ay kala icmeye başladım şuan hem yediklerimi sindirmek için hemde magnezyum için iyi oluyor 8 aya girdim çokta iyi oluyo ama sen biraz daha dur derim daha küçük bebek
Masal-10 dudaktan_kalbe25 Ben hergün içiyorum magnezyum için öneriyorlar benim ilk gebelikte kas eklem ağrılarım çok fazlaydı şuan soda daha iyi götürüyor :)
Mikemmelbiranne dudaktan_kalbe25 12 haftalığız şuan ama dediğin gibi doktora Bi sormalı da öyle içmeli
Btlabk Mikemmelbiranne deneyin isterseniz ben midem yanında hep soda içiyorum bir tek o rahatlatıyor midemi
Nisanyagmurum 11 haftalığım miğde bulantım için içebilirsin dedi doktorum fayda etmiyor ama içiyorum hergun🤭