Giz15 aynn bundan bahs ediyorum ben durumu olanda olmayanda yuzde 25 e takilmiş gidiyo diyorum adalet kalmamiş diyorum yoksa asgeriyle gecinen kişiye tum maasini ver demiyoruz sahsen biz tabi ve inan ona gore dairelerimizde 2 bin tlye oyuran bile var yasli durumu yok idare ediyoruz ama durum olup o aydati oduyo ultra luks sitede oturuyo ev sahibi bana baksin dio , e o ev sahibi napsin diyorum bende , ve bu zamlardan dolayi malesef herkes kendi gecim derdine dustu ve ortalik karişti . Yoksa dediğin gibi vicdansiz degiliz