siyabe 1 ev oldugunu kim soyledi canm , duzgun okursan daha net anlarsin , yoo gayette almiş zamnni gelince calişmasin esiyle cocuguyla gezsin rahata ersin die 1 daire fiyati olmus min 10 milyon 5 bin kira odiyelim dio herkes mal sahibi tolere etsin , evlerin yilik vergisi bile cikmiyo alinan kiralardan ev sahiplerinnde colugu cocugu gecim derdi bar siz sadece tek tarafli dusunuyosunu bunu anlatmaya calişiyorum asgeri maas alan onun kadr sıkıntitadır , mali mulku olan da varliği kadar sıkınti cekiyo , bunu anlamadiğimiz surece kendi içimizde boyle catişiriz anlatmaya caliştiğim bu bi tutunmussunuz % 25 zamaa ama sene sonu vergide bizden 25 almiyoo keske alsada bizde kiracilari daha fazla dusunsek