Benim babamların evi var ama kardeşimin tayini çıkmadı diye taşınamadılar kira alıp kira ödüyorlar. Ev sahibi babamın kirasını 1,5dan 6 bine çıkardı o kiracısına diyince büyük krizler oldu. Kiracı 1.350 ye oturuyor ben 2 bin veririm dedi. Aradaki 4 bini kim ödeyecek ? Burada suç ev sahibinde mi kiracıda mı ? Herkes kendi aşısından bakıyor