Gozde_52 kahvaltıda 2 yumurta, kaşar peynir ve yeşillik, öğün aralarında muz ile çiğ badem, fındık yiyorum. Sütü sade içemediğim için Nesquik ile tüketiyorum. Akşam yemeğinde de mevsim sebzelerinden yemekler, yeşillik, ayran içiyor veya yoğurt yiyorum. Her gün bi şişe maden suyu da içiyorum. Ama sanırım en önemlisi Bunlarla beraber tuz, ekmek ve şekere aşırı dikkat ediyorum. Eşim görevde olduğu için kendime dikkat etmek zorunda olduğumdan mecbur rutinlerim bunlar. Size de bebişinize de şifa olur inşaALLAH güzel anne 🥰❤️