Yagmurr8 ayseaaksoy ayyy bendeee tatlı konusunda gerçekten başım belada acayip tatlı çekiyor canım, yiyorum yinede ama daha çok yeme isteği var 😅 o yüzden tutuyorum bende kendimi 😅
defnezumram ayseaaksoy ve ben yemiyorum da öyle waw yemiyorum yani akşamları çabuk kesiliyorum yersem meyve dondurma yiyorum onun dışında çok acıkmalarım falan yok benim anlamadm gitti
Minimalannesiii ayseaaksoy 32+2 haftada +12 kiloyla devam ediyoruz doktorum kilo alımı hakkında bir şey demedi gerçi bende sormadım öncelik bebek sağlığı 😄😄 Niyetim +15 kiloyla doğurmak Allah nasip ederse bakalım 😄
Vaveylaanur ayseaaksoy bende 32. Haftadayım ilk başlarda çok aldım 9 kilo son 2 aydır gebelik şekerinde ötürü diyetteyim hala aynı kilodayım almamışım inşallah bebiş almıştır haftaya kontrolde görücez
miray_aden ayseaaksoy 26. Hafta 7-8 kilo 🫠🫠 Butun kilo bacaklarimla karnima gitti ama suratim kollarim falan ayni insallah dogumdan sonra giderrr
Ygmrcylin Bir şey soracağım arkadaşlar ben özel takipliyim ama doktorum ne kıloma bakıyor nede kan tahlili vs. Gidiyorum ultrasona giriyorum bir sorun varsa söylüyor yoksa 2 hafta tekrar görüşmek üzere dıyıp gönderıyor.
Hhbnhbnjvv Ygmrcylin bende hem ozel hemde devlet takipliyim bundan onceki kontrolde gittigimde doktorum diyetmi yapıyorsun diye kızmısdı hayır dedim. Bebegin kilosu azdı o yuzden kızdı. kilomu olcmez hic bir zaman ama tansiyonumu hep olcer. Son kontrolumde sukur bebegimin kilosu 1 hafta ondeydi banada ekmegi falan kesicez dedi birazdan.
iremkoftercioglu ayseaaksoy ben 18+2 de 3 kilo almışım sanırım sizin biraz fazla ama bu durumun hamile kaldığınız kiloyla da alakası olabilir zayıf hamile kaldıysanız bir problem yok
boymomyz ayseaaksoy 35 im 23 kilo aldım . 2 hafta önce 67ydim az yediğim halde 3 kilo almışım nasıl alıyorum anlamıyorum ama çok ödemim var . 47 ile hamile kaldım
Zehross03 ayseaaksoy valla canım ben ilk 12. Haftaya kadar hiç almadım hatta verdim kusmaktan sonra psikolojik açlık oldu yeme bozukluğu kustuğum için hep daha çok yeme istedi derken birden 5 10 derken burda buldum kendimi yedim aldım pişman değilim aklım yiyemediklerimde veririz doğumdan sonra gider sjjddkkdkdk
MadameHappy34 ayseaaksoy 60 ile öğrendim 70 ile doğuma gittim doğum yapalı 2 ay oluyor Şuan 61-62 arası gidip geliyorum maalesef doğumda kilolar gidiyor diyene pek inanmayın,çünkü gitmiyor bide süt olsun diye yediğimiz için daha da mümkün yemek.
ayseaaksoy MadameHappy34 sağlıklı olsun da benim için kilo problem değil yeter ki bebeğim güzel beslensin