Gkee ayseaaksoy ben de 45 le hamile kaldim şuan 37. Haftamda 70 kiloyum cok şistim neyseki tek bebisler sağlıklı olsunlar🥰
buusur 21+1 2,5 kilo almışız, sizinki sanki biraz fazla geldi bana ama bebek sağlıklıysa bir problem yoksa kilo alınır verilir 😊
Minik-ve-annesi @ayseaaksoy ben 21+1 Haftadym +7 aldm ve doktorum çok dedi 1 hafta sonra gel dedi bugün.fittgimde gebelik sekerime falan bakcak ve çok yüksek ihtimalle diyete baslaticak siz de gebelik şekeri çıktı mi
ayseaaksoy Minik-ve-annesi 2 gün önce yaptırdım çok şükür bir şey çıkmadı, doktorum da fazla almışsın ama bebek gayet iyi dedi, dikkat etmemi söyledi bundan sonraki süreçte
Goksueda Gkee Çok sevindim yalnız olmadigimi gorunce :) Ben de 55 ile hamile kaldim 30. Haftamdayim 72 kilodayim bakalim daha yolum var gibi 😅
EsraEsres 23+5 teyiz +2 kilo aldım. Gebelik Başından beri sadece bebişe kilo aldıracak şeylerle beslendim öyle de devam ediyorum hamd olsun oğluşumuz önde gidiyor 🥰
Zehross03 ayseaaksoy valla canım ben ilk 12. Haftaya kadar hiç almadım hatta verdim kusmaktan sonra psikolojik açlık oldu yeme bozukluğu kustuğum için hep daha çok yeme istedi derken birden 5 10 derken burda buldum kendimi yedim aldım pişman değilim aklım yiyemediklerimde veririz doğumdan sonra gider sjjddkkdkdk
pandasever ayseaaksoy hiç kilo almamak diye birşey yok. Bende 23. Haftadayım tartıda+2 görüyorum. Kilo alınmasa bile illaki kütlesel artış oluyor. Çünkü bebek büyüyor plasentasi büyüyor suyu artıyor bunlarda vücuda + olarak dönüyor. Hiç kilo almadım demek gerçekten mümkün değil. Bu açıklamayı dr lar da yapıyor.. benim Dr m da aynis şekilde söylüyor.
Yagmurr8 ayseaaksoy 23. Haftamdayım 7 kilo almışım son 2 ayda aldım bu kiloyu doktor hızlı gidiyorsun diye azıcık kızdı 😅 bende ekmekle tatlıya biraz dikkat ediyorum geri kalan her şeyi yiyorum😌
defnezumram ayseaaksoy 28+3teyim bende 14 kilo aldımmm doğuma kadar haftalık yarım kilo alacakmışım bide 90la doğuma gitmem inşallah