peri5860 bana bir doktor bol su iç su içmek iyi hem ilerde bebek susuz kaldı problemi falan yaşamayalım dedi benim kendi doktorum yoktu nöbetçi doktora gitmiştim o söyledi kimisi ilgisi yok diyor kimisi var diyor ama bencede olmayabilir çünkü ben su içen biri değilim hiç doktor 26 da baktı en son suyumda gayet iyiydi