EsmerHamarat Ben 35haftaligim devlete gidiyorum doktor hicbirsey demedi daha ayda bir gel yeter diyor.
Ebebe Sorun sikinti yoksa 36 dan sonra başlamayı uygun görüyormuş doktorum bana öyle demişti. Her doktor farklı yapıyor sanirim
gzlkzmbilg Benim haftaya randevum var 30+5 olacağım nst ye bağlar mı acaba bir sonraki randevuya mı kalır bu arada hala 4 haftada bir gidiyorum
Serenn16 Neslihan45 bende bu hafta gittim doktora 30 haftalığım 3 hafta sonra gel nstye gir baştan dedi 33 34 haftalık falan girmiş olucam bakalım
Esra0303 32 de başlıyor ama bebeğin durumuna göre doktor karar veriyor Sancim var dersen daha erken de nst olabilir
byz35 Neslihan45 biraz ağrım olduğu için 28.haftada çekildi ilk nst şimdi 36.haftadayız her hafta giriyorum doğum riskim var
kelebekucusu peri5860 bana da doktorum suyum çok diye az su iç susamadikca içme dedi nasıl su az olunca su icmeyi öneriyorsak su çok olunca da az iç diyoruz dedi
Tugcenoyan kelebekucusu siz yine de başka bir doktorla daha görüşün. Amniyon sıvısı ile içilen suyun doğrudan bir ilgisi yok. Suyunuz fazlaysa gebelik şekeriniz olabilir. Mutlaka test yaptırın
Minimalannesiii Neslihan45 Dün 32+1de ilk nstye girdim 🙂 Yani 32. Haftadan itibaren başladık bundan sonra 2 haftada bir kontrollerimiz 🤗
Gunesgulce İlk 36 da alacak salı günü ama bugün sancım var gibi hissediyorum karnım belim sırtım kalcam her yerim agriyo kasıklarıma da ara ara giriyo