Mutlulukkk Neslihan45 valla cozemedim ne zaman baslandigini ben. 31. Haftamda ilk girdim. Sonra 33te grdim gliba. Bu hfta 34+6.da grdimm. Bugun de girdim 35+4te. ve bugun girdigim yerdeki doktor erken baslatmislar sizi nstye sokmak icin dedi 🤔 anlamadim. Hangisi dgru hangisi degil 😑
rumeyshaan Neslihan45 33+4’teyim 31’de gittim nstey baglamadi 35’te gel dedi ama iki gundur kasiklarimda regl agrisina benzer agri var doktora gitmeli miyim acaba ya
gulsemaoner rumeyshaan bende 32+3 bende de bu sikayet var 2…3 gundur kasiklarimda agri var bende kararsiz kaldim gutsem mi gitmesem mi
Tgc-01 rumeyshaan Kasılman olabilir magnezyum una dikkat et muz ya sade soda iç istirahat et elinden geldiğince ama bekleme doktorun git hemen
glz87 Benim de 33+3 hafta ama daha girmedim nst ye bakalım 2 hafta sonra bidaha çagırdı belki ozaman bakar😂
Hira22mehdi Bende 32 haftalığım hiç bişey demedi tansiyon ölçtürdü orda sordum 34 te nst dedi ama dr bişey demedi bakalım pazartesi tahlillerim var ozaman der belki
peri5860 Lili Canım riskli bir gebelik mi seninki ? Çok erken evet benimkide erken bu arada 25′ te başlattı Dr.
Minis122 Neslihan45 riski gebeliginiz varsa o yuzden 28 de sokmustur bende 32 de girdim 33 de kasilmalarim.cikti. Yarin 36 olcaz 2 haftada 30 kez falan gordim hastanede yatinca
Aylinsevim Neslihan45 29 da başladım bende erken doğum.riski vardı o yüzden bira bende erken başladım
Lili peri5860 3 gebeliğim ilki 27 haftalık doğdu oğlum şuanda 4 yaşına girecek kızım serkulajlı olmasınad rağmen 35 de doğdu buda 15 de dikiş atıldı sancılarım başladı gene erken o yüzden