mucizemgelsin61 zamanla acınız biraz hafifleyecektir ben kızımı 36+5 haftalik doğumdan 2 gün sonra kaybettim bu acının tarifi yok . 4 temmuzda 8 ay oldu doğum sonrası çok şeyler yaşadım sezaryen acısı üstüne hemoroid oldum sütüm gelmişti onun geri gitmesi için neler neler yaşadım rahimde plasenta parçası kalmış 2 kere kürtaj oldum keşke kızım yaşasaydı bu acılarin on katını yaşamaya razıydım. Zaman herseyin ilacı deniliyor aslinda hicbisey geçmiyor sadece hafifliyor aciniz. Şimdi de her ay hamile miyim diye test yapıyorum negatif görmekten yoruldum. Allahim zamanını bilir inşallah en iyi zamanında sağlıkla verir bebeğimi. Sizede geçmiş olsun acınızı çok iyi anlıyorum şuan ne desem boş ama . Allahim size tez zamanda sağlıklı bir şekilde evlad nasip etsin. Bunlari sizi üzmek için paylaşmadım sadece bilin ki sizin acınızdan da beteri var 😔