@“Aysehhh”
Cok gecmie olsun, bende erken su patlama sebebiyle hastaneye yattim 3 hafta sonra yani 22+2’de dogrum yaptim dogdu ama yasayamadi 400gr di. Dogumdan sonra kurtaj yapiyorlar cunku iceriyi temizlemeleri gerekiyor. Regli gordukten sonra tekrae muayene olun ki iceride pihti kalmadigina emin olun..
- Kezde 9 haftalik kaybettim kalbi durmustu kurtaj oldum ama agrim olmadi. Sizinde agriniz yoktur umarim