'Bebeğin için' tesellisi maalesef vicdan rahatsızlığından öteye geçemiyor. Sigara tiryakisi annelerin bundan daha fazla desteğe ve reel çıkış yollarına ihtiyacı var. Kimse daha iyi anne değil, ya da bir başkası diğerinden az sevmiyor evladını. Ben 4 haftalıkken öğrendim hamile oldugumu 5.haftama kadar her değeri 1 olan slim sigara içtim. Yok gibi zaten sadece psikolojik olarak tatmin ediyor.Bugün 7.haftamıza girdik sadece yemeklerden sonra iki duman alıp nefsimi köreltiyorum. Ya da çay ve kahverimin yanında.Hatta bazen o iki nefestende tiksiniyorum sanki arka arkaya iki sigara içmiş gibi tat bırakıyor ağzımda.
Günde 3 e düşürün öncelerinde.sonra paket almayın. Aksam eşiniz eve geldiğinde onun sigarasından tatmin edin kendinizi inanın yolun başı paket almamak. Hamileliğim öncesi defalarca kez bırakma girişiminde bulunan ve bunu başaramayan 7 yıllık tiryakiyim. Kendimi şuan inanamıyorum,içmiyorken nasıl elim ayağım titremiyor? Bütün dikkatim sigara içmek olurken şuan aklıma bile gelmiyor. İnsallah her anne adayı üstesinden gelebilir 🙏🏻 Lütfen paket almayın.