Aaa122 kesinlikle öyle, çok haklısınız. Rabbim gönlünüze göre versin 🥰ben de baştan beri hamile kalmadan önce hep erkek bebek ya da Mavi kundak görürdüm. İçimde hep oğlum olacak hissi vardı. 14. Haftada ilçedeki doktor kız gibi deyince kafam karıştı. Asıl doktorum merkezde araştırma hastanesinde 16. Haftada ona gittim. Ne hissediyorsun dedi ben de anlattım erkek hissediyordum ama iki hafta önce farklı doktor kız dedi o yüzden kıza döndüm dedim 😄sen ne biçim anne olacaksın bizim ne dediğimizi boş ver içinden geçeni söyle dedi. Ben de o zaman erkek dedim 😄çok şükür oğlumuz olacak rabbim size de sağlıklı sıhhatli erkek evlat nasip etsin inşallah 🙏🤗🥰