filialunae Ebruuu07 Üç çizgi oluncadan ziyade iki çizgi de olabiliyor benim ikisinde de bariz 2 tane var. Önemli olan çizgisellik. Erkeklerin daha çok noktasal oluyor aslında 3 tane üst üste nokta ortadaki az daha uzun.
Nermins23 filialunae Ya ne guzel 10 haftada cinsiyeti gorunmus. Ben de insAllah yarin gidicem 10+2 bakalim insAllah gorunur🙏. Sizde erkek mi?
mavitrn filialunae 😃tam net bilmiyorum da % delik verdi iki çizgi dedikleri yer neresi işaretler misin nerde gözüküyor
filialunae mavitrn aşkım yok bak ebru da atmış ben de attım senin bebişin genital çıkıntısı bizimkiler ile aynı konumda kız o yüzden. Sana ne dedi doktor