filialunae mavitrn aşkım yok bak ebru da atmış ben de attım senin bebişin genital çıkıntısı bizimkiler ile aynı konumda kız o yüzden. Sana ne dedi doktor
filialunae Rabia987 Kız gibi duruyor ama böyle siyah beyaz 2d ultrasonda bu haftalarda net bir şey söylemek çok mümkün değil ama %60 kız bence
filialunae saratlb kuzum çok küçük bir de tam genital kısmına + işareti gelmiş onu popoya koyuyorlar genelde. orası popoysa belki pipi olabilecek kısm da kese kapatmış olabilir üstten. O yüzden çok net değil böyle yan profil başka var mı?
aysuhamza filialunae filialunae  banada tahminde bulunsanız 13 hafta burda
filialunae Gunay-63 kız mı dediler pipi çıkıntısı göremedim ama açıya göre değişebiliyor canlıda doktor pipiyi görüp burada çıkmamış olabilir ama bu haliyle kız
Havva122 filialunae Bende bilmiyorum doktor tahminde bulunmadı 1 ay sonra çağırdı 🤦♀️ Bu şekildi son gördüğümde
filialunae saratlb buna net bi şey diyemicem kuzum ya 2d ultrasonu pek sevmiyorum bu yüzden sanki tost makinesiyle çekiyorlar çıktıları çok kötü veriyorlar
filialunae Havva122 valla emin olamadım bundan erkek sanki vajina çıkıntısı göremedim popo üstünde pipiyi de varsa bacaklarla örtmüş ama göbek altında kavisli bir yer var ya genelde pipi oralarda oluyor, kızlarda o kadar kavis olmuyor
filialunae mybaby4 he canım buna baktım tam emin olamadım şimdi sonda işaret koyduğu yer genital mi popo mu emin olamadım orası nubsa eğer kız. Üstte de çıkıntı var ama parazit görüntü mü pipi mi bilemedim hiç o yüzden
saratlb filialunae Teşekkür ederim evet haklısın. Doktor 12 haftada göremedi daha sonra kıza benzetti yarın yeniden gidecegim 16 hafta olduk artık.
filialunae saratlb pipi çıkıntısı göremedi demek ki o da canlıda yarın netleşir artık evet. Benim 12de erkek dediler 16da kız 😅