mavitrn @filialunae @Mustafayigitvebeytugannesi @Hatice123 @esmerella37 kızlar öğrendik gibi sizde bakın bi ☺️
Zilansnc01 Ya nasıl atabilirim fotoğraf? Ben de bugün 14.haftadayım cinsiyet öğrenemedim tahmin sorucaktım
01180322 Zilansnc01 ben gogleden happymom resim yükleme yazdım çıkan ikinci linke tıklayıp resmi kopyalıyorum burayada yapıştırinca cikiyo
Simge_celen_ozyildiz_ Zilansnc01 ne kadar doğru bilmiyorum ama erkek anne karnında erken oluşurmuş kız daha geç olurmuş ki benimde ultrosan da öyleydi 😊
Ebruuu07 mavitrn kız olunca üç çizgi oluyor ben 11 + 1 de öğrendim ve doktorum emindi üç çizgi olduğu için şimdi 13 haftalığım kesin kız dedi
mavitrn filialunae 😃tam net bilmiyorum da % delik verdi iki çizgi dedikleri yer neresi işaretler misin nerde gözüküyor
filialunae Ebruuu07 Üç çizgi oluncadan ziyade iki çizgi de olabiliyor benim ikisinde de bariz 2 tane var. Önemli olan çizgisellik. Erkeklerin daha çok noktasal oluyor aslında 3 tane üst üste nokta ortadaki az daha uzun.
Busekose Ebruuu07 11+1 de nasıl cinsiyet söyledi doktorum inatla 16.hafta diyor şuan 10 haftaligiz diğer kontrolüm 12.haftada meraktan çatlayacağım siz ne güzel erken öğrenmişsiniz