Krispiim16 Drsnbyfatma anladım canım yengemde bebek sahibi olmak istiyor da doktor da ona vermiş oyuzden sordum
Drsnbyfatma Nida39 evet canm hastane değilde klinik doktorum iyi memnunum kontrole gittiğimde söylüycem değiştirsin diye 🙏🏻
Bo25 Drsnbyfatma sabah kahvaltıdan 10.15 dakika sonra iç alstr kendini bişey olmaz mecbur içiçen Bende kullaniyoru Ama hiç bişey olmuyor
HaticeElmas Drsnbyfatma bende kullanyrm bugn aşım vardı ben ilaçlrmı sağlk ocagndn ücretsz alyrm decavitide hemşire veriyor bna içemediğimi söyledim onun yerine bana yağ verdi decavitle aynı eş değer bunu kulln dedi bnmde miğdem kötü oluyor onu içince
Aysegul377 Drsnbyfatma süt ve süt ürünleriyle içme cnm bnada olmuştu öğlen yemekten snra iç dha iyi olur
Nesrinkrdnz1 Drsnbyfatma bende bir ay dayandım doktora söyledim decavit yerine farklı kan ilacı verdi yinede ilaç içmek ayrı eziyet 😖
HaticeElmas Drsnbyfatma 21 haftalık olduk hamilelkte yapılıyor aşılar 3 tne aşı yapıyolr hem benm sğlığım hemde bebeğin sağlığı için bence her hamile bayn yaptrmalı