Drsnbyfatma valla ben 25. haftamdan sonra kullanmaya başladım oda sağlık ocağında aşı vurdururken ebe söylemese haberim bile olmayacaktı yani o gündür bugündür aldıktan sonra mide bulantısı bi bağırsaklarda değişiklik afedersin kendimi tuvalete zor atıyorum bir kaç gündür de kahvaltıdan sonra antibiyotik kullandığım icin almayı bile unutmuşum sanmıyorum bisey olmaz su antibiyotik bitsin düzenli kullanıma tekrar başlarım inşaAllah