Seyma5050 Annee026 ahh bende bi ummasam düşünmesem keşke aklımdan çıkmıyor çıksa kesin o ay olacakta :( hayırlısı bu ayda elendik 🤦🏼♀️
Annee026 Seyma5050 ben de hep öyle diyordum nasıl aklımdan çıkıcak diye 3 4 aydır hiç aklıma gelmiyordu salmıştım artık herşeyin bi zamanı var gerçekten rabbim hiç ummadığınız zamanda nasip eder hayırlısıyla olur inşallah 😘
Seyma5050 Annee026 canım ben erken doğumla bebeğimi kaybettim Ocak ayında 6 aylıktı oyüzden çok özlem çekiyorum
HaticeNur16 Seyma5050 özelse sitesine bak bakamıyorsan da mail atmalarını söyle 5 altı olunca negatif kabul ediyorlar ya çok yükselen var bi öğrenmiş olurduk
HaticeNur16 Seyma5050 özelse e nabıza düşmüyor değilse hastanenin kendi sitesinden kimlik numaranla bakabiliyorsun
Ruveyda35- Kıyamam canim bende simdi negatif sonucunu sldim cok uzuldum ilk bebegimi kaybettim cunku birbirimize destek olalim cok umutlanmistim
Seyma5050 Ruveyda35- aynen seni çok iyi anlıyorum canım bende çok umutlanmıştım gerçekten ama yine olmadı :(çok zor inanki