Seyma5050 evet bende sürekli yaptıkça stres olucam hep düşünücem diye yapmadım geçtiğimiz ay ama bi denemek de istemiyor değilim yani aslında biz çok büyütüyoruz ya sonuçta bir kere gebe kaldık kötü şekilde sonuçlanmış da olsa oldu yani hamdolsun bi sorunumuz yok sadece sabrımız yok bu da daha çok engel oluyor farketmeden kendimize kötülük ediyoruz halbuki dediğin gibi odağımız değişse belki de hemen olacak benimde önceki gebeliğimde hiç aklıma bile gelmemişti hamile olabileceğim 2 ay gecikmiştim çalışıyordum ve günleri takip etmedim içime bi doğdu aslında belirtiler de vardı ama çok ihtimal de vermedim birgün işten dönerken yolda dut ağacının altından geçiyordum öyle bir koktu ki içim titredi nasıl istedim ama geçiştirdim 1 hafta falan geçti eşimin anneannesinin evine gitmiştik dut ağacı vardı eşimden istedim topladı 1 kaseyi titreyerek yedim onu hiç unutamıyorum eşime dedim bi test al yarın yaparım aldı getirdi eltime gittik sabah 5e kadar oturduk okey falan oynadık sigara içtim bol bol saat 10 gibi uyandım ve aklıma geldi yapayım bi dedim hiç beklemiyordum çöpleri attım bi kafamı kaldırdım kıpkırmızı ve tam 12 gün gecikmem vardı ben farketmemiştim şimdi de çalışıyorum aslında ama çok yoğun bi işim yok sürekli aklımda ben bursalıyım Malatya’ya evlendim 1.5 sene orada yaşadım deprem oldu Bursa’ya taşındık ve neredeyse 6 aydır buradayız düzen kurmaya çalıştık yavaş yavaş da kurduk çok şükür. Bu kadar şey yaşayıp atlatmışken sanki bebeğimiz olursa tamam olucaz tam zamanı gibi geliyor ne bileyim çok değişik duygular içindeyim içimi döktüm resmen ihtiyacım varmış 🙈