Seyma5050 Meli-sa verdim canım 2 saat sonra çıkar dedi 4 buçuk gibi arıycam gelmene gerek yok dedi inşAllah vardır ya :)
Seyma5050 Deletedmom_78 selam canım sen ne zaman yaptın testi yani adetin geçince mi geçmeden önce mi
Seyma5050 HaticeNur16 inşAllah bitanem sende benim dualarımdasın 🤲🏻kanı verdim bakalım 4 buçuk gibi arıycam hastaneyi
HaticeNur16 Seyma5050 bence kullanma canım bekle biraz daha geç döllenmeyle 20. Gün pozitif görenler var
HaticeNur16 Seyma5050 bilmiyorum canım ama sen bekle bişey kullanma hemen test de yapma bi 3 gün geçsin adet olmazsan o zaman yap bakarsın duruma tekrar kan verirsin
Seyma5050 Deletedmom_78 anladım canım sağlıkla kucağına alırsın inşAllah . Bizede daha zamanı var demekki napalım :)
50rbayvzz Seyma5050 adetim geçikmişti kan testi verdim banada tam bişey diyemeyiz dediler 1-2 hafta bekledim ultrasona gittiğimde öğrendim 6 haftalık hamile olduğumu. Galiba 2-3 haftalık olunca kanda düşük çıkıyo ve tam net bişey demiyolar