Birtanesi84 oncelikle gecmis olsun canim , ilk gebeliklerde ne yazik ki bu durumla cok karsilasiliyor benim de basimdan bir kurtaj gecti , tedirgib olman cok normal ama korkluacak birsey yok cunku hicbirsey hissetmiyorsun bayiltilarak genel anesteziyle yapiliyor . Sen uyandiginda islem bitmis oluyor , ayni gun birkac saat yatiriliyorsun kontrol altinda olmak icin sonrasinda normal hayatina donuyorsun
Sonraki adetlerde öyle ağri sizı pek değişmemişti de adet duzenszligi olabiliyor birakc süre .
Bir an önce kürtaj olup normal hayatina donersin insallah sonrasinda da saglikli gebelikler gorursun sen de bizler de 🌺