Birtanesi84 ben de 6. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım. Uyutuluyorsunuz hiçbir şey hissetmiyorsunuz. Bittikten sonra da ağrım acım hiç olmadı. Dinlendim birkaç gün. 1 hafta sonra ilişkiye girebilirsin dedi doktor. Yine doktor onayıyla ilk adetimi olduktan sonra korunmayı bıraktım ve hemen hamile kaldım. İnşallah sizin de öyle olur, kürtajdan sonra gerçekten kolay kalındığını duyuyorum hep