Birtanesi84 canım benimde öyle oldu benim bebeğimde 13 haftalık olması lazımkenn 10 haftalık cıktı ve kalbi atmıyodu üc doktor gördü hepsi aynı seyi dedi ertesi gün 9 da gittim ilac verdiler 1 de aldılar kürtaja tamamen uyuttular 15 dk sürmüs operasyon sonrasında benim ağrım oldu ama o benden kaynaklıymıs ben normalde migrenim var sürekli ağrı kesici ictiğim icin onların vurdukları ise yaramadı cok kuvvetli vurdular o kesti ağrıyı ama yanımdada bi kız vardı benden sonra aldılar onu girdi cıktı geldi bes dk yattı sonra giyindi gitti o ilacıda rahim ağzı yumusasın diye veriyolarmıs vakumlu kürtaj yaptılar bana sanada öyle yaparlar icerde hic parca kalmıyomus bu teknikle ve rahim zarar görmüyomus