fbulut97 Brhl52728- bence iyi benim de dündü kontrolüm 33+4 2200 gram olmuşuz doktorum gelişimi gayet iyi dedi
64Demet64 En son 24+2 de gittigimde 700 gr dı. Bir dahakine 12 Temmuz gidecegim yani 28+2 de o zaman görcez 😁
Teachermamiyy 23+3 um bu haftadaki bebislerin kilosu kaç gram oluyor bu haftada olanlar yazabilirler mi pazartesi devlette randevum vardı sordum hocaya söylemedi 🤭🤭
Fik Teachermamiyy ultrason resmi varsa atsana bazen yazıyor şu ilk başta yazıların olduğu kağıt oluyor bazen
Medine_yasar05 Brhl52728- bende 33 haftalık hamileyim benimde 2.200 bana göre de az ama ben tansiyon hastasıyım ya belki ondan dolayı kilo alımı yavaşlamış ola bilir doktorum tansiyon hastalarında bebek gelişimi yavaş ola bilir dedi 😔
Kizilciksurubu naz_ozz 34+6′yız, bugün görüş günümüzdü. 3000 gram , 48 cm olmuşuz. Doktor önden gidiyor dedi. Bir sonraki görüşümüzde doğum şekline karar vereceğiz. Bakalım… :)
cerenakgl naz_ozz 33+3 hafta 2520 kg. İki hafta önden gidiyormuş oğlum. Acaba doğum ona göre mi hesaplanıyor.
baharroguzzyigittbebek cerenakgl özelde genelde 37 haftadan sonra 3 kilonun üzerinde ise alınıyor canım benim bildiğim bu şekilde. çocuğun gelişimi güzelse isterse 36 haftalık olsun gelisimi 2 hafta onden gitsin alınabiliyor bizimki suan öyle ilerliyor diyebilirim
betulveoglusu cerenakgl sizinle nerdeyse aynıyız benımde 32+5 de 2560 gr dı olcumde 34+4 cıktı tedirgin oldum bende
betulveoglusu cerenakgl cerenakgl kilo alımı bu şekilde hızlı olursa bebeğin kilosuna baglı olarak sezaryen olabilirmiş
Sengul-9798 cerenakgl önden gitmiyor aslında sizin benim 35+3 2314 Gr gelişim geriliği var dedi yani 34 hafta ile uyumluymuş sizin ki tam olması gereken kiloda
tatliheyecanim02 Serap-asel ay benimde 28 haftalık 950gr dedi doktor 1 hafta küçük benim bebis inşallah toparlarız