baharroguzzyigittbebek naz_ozz 31 haftalığız ama minik 33 haftalık 2 hafta ilerden gidiyoruz 2300 gram ❤️ size ne zaman doğum dediler
baharroguzzyigittbebek cerenakgl özelde genelde 37 haftadan sonra 3 kilonun üzerinde ise alınıyor canım benim bildiğim bu şekilde. çocuğun gelişimi güzelse isterse 36 haftalık olsun gelisimi 2 hafta onden gitsin alınabiliyor bizimki suan öyle ilerliyor diyebilirim
cerenakgl baharroguzzyigittbebek Ya teşekkür ederim. Ben vaktinde normal doğum istiyorum Allah nasip ederse. Bu arada devlette doğum yapacağım. Az kaldı bakalım süreç nasıl ilerleyecek. Allah yardımcımız olsun inşallah 😍
rumeyshaan 31’de gittim en son 1750 kiloydu minigim su an 33+2’deyim kac kilo oldu cok merak ediyorummm
betulveoglusu cerenakgl sizinle nerdeyse aynıyız benımde 32+5 de 2560 gr dı olcumde 34+4 cıktı tedirgin oldum bende
cerenakgl betulveoglusu Doktorum baktığında bebeğini iyi beslemişsin dedi. Şeker falan çıkmadı bende. Korkulacak bir şey yok bence,gelişiminin önden gitmesi daha iyi tabiiki ❤️🧿
NesliMomm naz_ozz Haftada 830 gramdı. Şu an 29+5 cumartesi randevumuz var bakalım ne kadar olduk çok merak ediyorum.🙈❤️
betulveoglusu cerenakgl bende bayramda karbonhidratı cok kacırdım ondan mı dıye endıse ettım sağlıkla gelsınlerdr anne yüreği aklım hep onda
3Tospikannesi naz_ozz 31+2 1659 gram minnoş kızım 🧿😁 sağlıklı olsunlar da kilo mühim değil doğduktan sonra alırlar 🥰
Hln72 3Tospikannesi ben dün 31 haftalık oldum dün randevum günümdü 1300 dedi ama bakırköydeki cihazlar bana hiç doğru gelmedi normalde çam sakura hastanesinin cihazları daha doğru kilosu çok az geldi
betulveoglusu cerenakgl cerenakgl kilo alımı bu şekilde hızlı olursa bebeğin kilosuna baglı olarak sezaryen olabilirmiş
cerenakgl betulveoglusu Ya neden acaba. Doktorlar neden hep sezeryana yöneltiyorlar. Bana da aynısını dedi. Ama gerekçemden hiç mantıklı bulmuyorum. Benim erkek kardeşim 4200 olarak normal doğumla dünyaya gelmiş. Eskilerde neden böyle bir şey yokmuş.
MerveSoner45 naz_ozz 36+0 bugün geldim 3200 dedi geçen hafta 3380 di acilde 😀 yanılıyor makinalar galiba
betulveoglusu cerenakgl bebek kilosu fazla olursa normal doğumda risk oluşturabiliyormus. Ama benım zorunlu sezaryen olacak ondan ona takılmadım