naz_ozz Kızlar kontrolden geldim 32+2 haftalık olduk bebişkom 2100 gram olmuş🧿🫶🏻 bu arada 28 haftadan beri baş gelişti bugün dönmüş sıpaa makat geliş dedi döner dedi ama sizde durumlar ne🫢😂😂
Youngmotherr naz_ozz benim minik canavarım 33+6da 2062 gramdı 34+2 yiz çok şükür doğum pozisyonunda ama sezaryen olacağım
SSuleeN Smlaa Dr hemşireye vertex dedi. Hemşire dosyamıza vertex olarak not aldı. Ama bana bilgi demedi. Vertex ne demek acaba? Biliyor musunuz?
Katibe_hanim Youngmotherr ya benim bebeğim 33+1 de 2000 gr demişti doktor. Çok üzüldüm zayıfmı diye sizinde benle aynı sayılır
fbulut97 Brhl52728- bence iyi benim de dündü kontrolüm 33+4 2200 gram olmuşuz doktorum gelişimi gayet iyi dedi
Medine_yasar05 Brhl52728- bende 33 haftalık hamileyim benimde 2.200 bana göre de az ama ben tansiyon hastasıyım ya belki ondan dolayı kilo alımı yavaşlamış ola bilir doktorum tansiyon hastalarında bebek gelişimi yavaş ola bilir dedi 😔
Selinakbas Gulsah1_ bebeğin kilosu gayet iyi en önemlisi sağlıklı olsun. Zayıf diye hemen moral bozmanıza gerek yok. Sütünüz yarar kilo alır çocuk, ama haftasına göre gayet iyi
Benas Gulsah1_ bizde tam 37.4 şuan doğum kanalına girdik de acaba gerçekten 17 günümüz mü var 🥹çok heyecanlı
tatliheyecanim02 Serap-asel ay benimde 28 haftalık 950gr dedi doktor 1 hafta küçük benim bebis inşallah toparlarız
Nagihsall Serap-asel bizim de dün 24. Haftada randevumuz vardi 660 gram dedi. Netten baktim 540-675 aralığında olmasi gerekiyormuş. Siz hatırlıyor musunuz o haftaki kilosunu acaba?
DenizimD 37+4 te gittim 3.200 dedi doktor şimdilik herşey yolundaymış çok şükür darısı size kızlar inşallah Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻💙