Arkadaşlar piyasadaki çatlak kremleri yağları hepsi para tuzağı diye düşünüyorum. Deri elastikiyeti tamamen genetik ve içeriden nemlendirmek önemli. Bu yüzden bol miktarda su içmek kilit nokta. 38+4 oldum şükür çatlak yok. Annemde de olmamış ablamda da olmadı. Benimle yakın zamanda ne pahalı kremler kullanan arkadaşım çatladı. Siz karar verin 🤷🏻♀️