Nur_50 ben 3,5-4.aylarda başladım çünkü doktorlar daha erken başlamayı önermiyor ve zaten çatlak kremlerinin içeriği 4.ayda başlanması gerektiği üzerine.. şu an 31.haftadayım çok şükür🧿 bir çatlak yok ☺️ her banyo sonrası nemli vücuda lierac ve bi oil kullanıyorum.. su alışkanlığım düzenli her gün 1,5 -2 litre arası 🥰 umarım bir sorun yaşamazsın
Sevgiler