Ben, isana markasının Marula özlü vücut yağını kullanıyordum ama sıcaklardan dolayı yağ bazlı bir şey kullanmak alerji yaptı çünkü havalar bu kadar sıcak değilken bir sorun yoktu kullanmamda. Bol bol su içiyorum günde 3.5lt yi buluyordur herhalde daha çatlamadım ama çatlarsam da sorun etmem. En önemli şey su içmek bence🌸