Nur_50 Kızlar hangi ayda krem veya yağ kullanmaya başladınız? Çatlaklarınız ne zaman oluştu? Çatlak olmaması İçin öneriniz nedir?🙂
Slxkldk Nur_50 20. Haftada bio oil yağını kullanmaya başladım son 1 haftada üst bacaklarım çatladı o kısımlara düzenli sürmemiştim göbek kısmımmda yok da belime doğru yanlarda da son 1 haftada oldu
ozerturksule Nur_50 34. Haftaya kadar hiç bir şeyim yoktu bi anda oluştu çatlaklar karın bölgesinde 🤦🏻♀️
Nrhnyc Nur_50 Nur_50 karnım çıkmaya başladıgında organik hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım. Son aylar biraz boşladım. Ekstra çok su içmeye çalışıyorum. Şuan 34 hafta oldum. Hindistan cevizi yagı sıcak havalardan dolaayı eriyo, dolaba koyunca da donuyoo.. Şuan bebek vazelini kullanıyorum.
Berfehilal Nur_50 başlarda tatlı badem yağı kullandım duştan sonra Nivea falan sürüyodum sonra saldım 🤦🏽♀️ Hiç çatlağım yoktu 37+4de çatladım 38+1 de doğurdum 😂
Dilek1903 ozerturksule benimde aynı şekilde çok düzenli olmasada tatlı badem yağı aldım ama çokta faydası olmadı gibi aman napalım tek bebişler sağ salim gelsin de çatlakları önemsemiyorum doktorum da zaten sararıyor doğduktan sonra böyle görünmüyor dedi yapacak bişe yok anne olmaya karar verince herşeyi göze alıyoruz 😇🤷🏻♀️
Nelesis ozerturksule bendede öyle oldu maalesef en az 3 litre su içerdim lierac kullandım bir günde çatır çatır çatladım🤦♀️
Hoppala78 Kalçamda oluşmaya başladı oysaki sürmediği hiçbirşey yok Mustela bio il lierac hepsini bi günde kullanıyorum yine olmaya başladı henüz karnımda yok ama olcak bence daha23. Hafta bide
Aysbge4 Hoppala78 Tugbainan Ben doktora krem önerisi sorduğumda annenin hamilelikte çatlağı olmuş mu demişti evet demiştim o zaman ne kullanırsan kullan yüzde 90 çatlağın olacak demişti 😀 yine de krem yağ falan tavsiye etti ama gerçekten de çatladı
Kubrademirli Nrhnyc ben de şuan 27 haftalık oldum bio oil yağ olanı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum sabah birini akşam diğerini kullanıyorum buzdolabına koyuyorum kullanmadan yarım saat önce çıkarıp sürüyorum tavsiye ederim. Benim de hatam karnıma 3.aydan beri sürüyorum ama bacaklarımla göğüslerime yeni kullanmaya başladım burada yazılanlardan sonra aklıma geldi kullanmak 🥹
aysenur_akay Nrhnyc ben de onu kullanmaya yeni başladım günde kaç defa kullanıyosunuz yıkamak gerektiriyomu
_Gozdeee_ Ben 14.haftamdayım doktor ve etraftakilerin tavsiyesi ile Liearac a başladım ayrıca göğüs ucu içinde kullanılıyor.
Kubraydm Catlak olunca oluyor kızlar ne sudan ne kullandıgımız ürünlerden çok strese sokmayın kendi haline birakin ya oluyor ya olmuyor Ben ilk başlarda çok stres yaptın ne kullansam ne yapayım sürekli nir arayış içindeydim sonra iyi bir doktora gittim bana dediki annende var mı yok dedim dedim %90 oluşmaz %10 luk ihtimalde senin bünyene bağlı dedi bir rahatlama geldi 😂 çok şükür şu an bir şey yok 25+5 ama daha yolunuz uzun ☺️☺️☺️☺️
Tgcccc Ne lieraclar sürdüm ne serumlar ne bio oiller,hindistan cevizi sarı kantaron badem hep sürdüm hep.Sonra ansızın 32 haftada bi çatladım.Bir sabah uyandım ki karnım komple çatlamış.Böyle bişey nasıl mümkün olabilir
birnilmeselesi Tgcccc aynı durumu yaşadım 🤣🤣 sal gitsin dedim sonra kendime genetik yatkınlık cilt tipi vs etken çok
Eeesraaa Kullanmadığım şey kalmadı yinede çatladım kafaya takmaya gerek yok ilerde lazer falan olurum belki olmazsamda sorun yok saldım ben 🤣
MiaBaslck Haftada kullansam çok mu erken olur vücudum çatlamaya müsait ve çok garip bir şekilde benim karnım çıkmaya başladı sizce bir zararı olur mu