Ozge61-meral Acaba nerden anlaşılıyor çatılar dar falan. Bende normal doğum istiyorum Allah nasip ederse. Ama çoğu doktor sezaryene yöneltiyormuş. Çoğu kişiden öyle duydum ama sonuçta herhangi bir problem yoksa tercih meselesi. Yok kilosu fazla olursa sezaryen olacak,yok şöyle olursa sezaryen. Benim erkek kardeşim 4200 olarak normal doğumla gelmiş dünyaya. Ama şimdiki doktorlar acaba neden aa böyle devam ederse çıkaramazsın,doğuramazsın diyorlar ya. Benim de bebeğim gelişim olarak 2 hafta önde. Normal doğum istiyorum ama korkuyorum kilosu biraz fazla olunca hemen sezaryen mi diyecekler acaba 😞