acemianneex merhaba hamişler 34+4 olduk Allahın izniyle 38 gün kaldı,, tam gününü tutmayabilir erkende gelebilir geçte,,, inşaallah normal doğum düşünüyoruz ama tabi durumlar nasıl ilerlerse, bebeğim sağlıklı doğsun diye sezeryana da mecbur razı oluyoruz…