Gulce-35 Ben de aynıyım. 39+5. Beklemekle gelir mi acaba? Ben birincide o doğum zamanını bilir diye 40 hafta +10 gün bekledim. Suni sancıyla iki günde anca doğdu. İkincisinde geç doğum öyküsü varsa yine olabilir deniyordu, uzarsa süre çok kilo alırsa diye tedirgindim, 39+3′te doğdu, Şimdi biraz rahattım ama sanki bu da bekleyecek gibi, tık yok. Anlamadım bir şey. 3.erken gelir dediler. Hiçbir tez tutmuyor.