_nigarr24_ TugSozTan açılmanız var mı?benim de sancılarım yok,nişan su gelmedi. Pazar 40 tamamlanacak doktorum suni sancıyla alalım dedi
Edaaa1 Dilek1903 Benimde genital bölgemde baya ağrı var kaç haftadir çatı ağrısı deniyormus onun dışında hiçbir şey yok.
Edaaa1 TugSozTan Önce suni ile normali deneriz ama normal olması %10 bir ihtimal büyük ihtimalle sezaryan olur dedi. 40+5 oluyor yani 41.hafta da bitiyor kakasını yeme durumu falan olabilir size bırakamam artık riske girer dedi. 42 ye kadar beklenebilir diyen doktorlar da varmış bilmiyorum beklesem mi gene de riske de atmak istemiyorum. Normal olması için elimden gelen her şeyi yapıyorum inşallah hayırlısıyla normal olur.
TugSozTan Edaaa1 pazartesi biz 41.hafta giriyoruz doktor hiç sezaryen ile ilgili konuşmadık ondan sordum. Söyledikleriniz bizim içinde geçerli doktoruz 42 kadar beklenir ama mekonyum riski olduğu için 41te başlatalım dedi ama bize öyle %10 ihtimal vs demedi aksine birçok gebe hikayesini anlattı ben suniden hoşlanmadığımı söyleyince.
Edaaa1 TugSozTan Bilmiyorumki canım ben sordum suni ile normal olma ihtimali yüzde kaç diye %10 genelde pek işe yaramıyor dedi 18 saate kadar sancı çekme kapasiten var bekleriz olmazsa sezaryen dedi. Aslında 37.haftada suyun azalmış bayram öncesi sezaryen yapalım dedi. Devlete gittim iki farklı doktora muayene oldum onlar sezaryenlik bir durum yok suyu güzel dediler onlar öyle deyince kabul etmedim. Şimdi kendi doktorum da artık sizin onayınızı bekleyemem riske giriyor diyor. Şu an 39+6 yız çarşamba günü doğumu başlatalım dedi işte.
Edaaa1 Dilek1903 Amin canım inşallah valla ben de öyle şikayet etmek istemiyorum ama hiç çatladığım yokken bir anda kocaman çatlaklarım oldu, hemoroid oldum, çatı ağrısı, sıcaklar, mide bulantısı baya zorluyor artık ya
Minau Benimde 39+2 de doktorum pazartesi günü gel suni sancı ile başlatalım dedi ama bende ne sancı ne açılma nişan ya da şu gelmesi bile yok suni sancıdan da çok korkuyorum boşu boşuna saatlerce suni sancı çekmeyi de gözüm yemiyor açılma olmazsa 😭
Edaaa1 Minau Benim gözüm yiyor aslında ama eşim ve annemler boşuna çekme bekledik olmadı işte diyorlar. Suniden sonra olmazsa sezaryen yerine gene bekle deseler gene beklerim ama bebeğin ve annenin nabzı düştüğü için mecburi sezaryenlik oluyormuş
TugSozTan Minau normal doğumda da bir anda sezaryene dönebilir. Boşu boşuna sancı çekmek diye bakmamak gerekiyor bence.
TugSozTan Edaaa1 belki suyunuz ile alakalı çünkü beni suyum çok iyi hayırlısı olsun Sadece doktorunuz ikidir sezaryen demesi dikkatimi çekti
Dilek1903 Edaaa1 en büyük düşmanım sıcaklar birde adanada yaşayan biri olarak. Çatlak benimde var ama çocuk sağlıklı olduktan sonra çatlakları önemsemiyorum
Minau Hayırlısı bebek gelişini kendisi seçecek artık pazartesi günü açılmam olursa suni sancı ile ne ala olmazsa tabiki de sezaryen riske sokacak bi şey yapmam istemem de
Akgnedda 39+2 bende bugun kontrole gittim sanci cikti ama acilma hakkinda birsey soylemedi pazattesi gunum doluyor ozmana kadar beklicem sali carsamba gunu gidicem daha kanala girmemis dedi bebek biraz iri sezeryan dusunelim dedi dusunmuyorum ben dedim sizin bebeler kanaldami kizlar nst deki ebede kanala girse dogum baslar zaten dedi egzersiz yap dedi merdiven in cik suguat yap dedi cok moralimm bozuldu kafamda karisti napcam bilmiyorum
Dilek1903 Akgnedda 39+5 benim bebişte daha kanal a oturmadı canım bende normal doğum bekliyorum ve daha açıklıkta yok bakalım hayırlısı olsun hepimizin hakkında yarın tekrar gideceğim
Minis122 TugSozTan fitil avilmayi hizlandiriyor ben ilkmkizimda 3 kez aldim ama benim acilmam. Cok zordu 3 cm kalmisti yanidmaki hastana verdi 2 saat icinde acilmasi 10.oldu dogum yapti ins hayirlisi ile dogar bebeginiz
Akgnedda Dilek1903 napacaz ya asiri canim sıkılıyor bide ilk dogum yani 😭 bugun oyle gerildim oyle gerildimki 😭
Dilek1903 Akgnedda gerilme gerilme içini ferah tut bebeğide strese sokarsın yürüyüş yapmaya çalış ben az az yürüyorum merdiven inip çıkmanın da çok faydası oluyormuş hurma yiyorum inşallah sağ salim kavuşuruz suyu filan iyiyse korkma