Doktorum bebeğin kendi sancıları ile gelmesini bekliyor fakat bugün itibariyle 40+4 olduk. Mekonyumunu yapma riskini alamayız 41de önce fitil sonra suni sancı ile başlatalım dedi.
Suyum ve bebek çok iyi pazartesi gününe kadar kendi isteği ile gelmesini bekliyoruz.
Sizin fitil veya suni sancı ile süreciniz nasıl ilerledi paylaşır mısınız ?
Şunu yap bunu ye’den ziyade suni sancı veya fitil ile başlatılan doğum süreçlerini merak ediyorum
Teşekkürler 🙏🏾