Akgnedda doğru söylüyor vaktinden önce gelmiyorlar canım banada hep öyle diyorlarda biz dayanamıyoruz işte 9 ay oldu diye biran önce kucağımıza almak istiyoruz bide yaz olması zorluyor sıcaklar çok bunaltıyor Rabbim doğru zamanda sağ salim doğum nasip etsin inşallah 🙏