Renaaa cokkasmabeabi Ay inşAllah ikna ederim de Genelde o beni ikna ediyor Bakalım ne olacak . Çok haklısınız
cokkasmabeabi Renaaa ben tarafımı çok belli ettim sanırım😂😂 korkuyorum ameliyattan ya. Bir de alıştım kendi işimi kendim rahatça yapmaya sezeryan olursam mecbur yanıma birisi gerekecek o sonraki süreç korkutuyor beni
Deletedmom_79 __mom1 evet benim de öyle, pazartesi 38 hafta oluyorum gel bi çatı muayenesi deneyelim bakalım yapabilcez mi tolere edebiliyor musun ne kadar kasıyorsun ona göre karar verelim dedi, çok zorlanırsan sezaryen günü veririm 39 haftaya dedi
cokkasmabeabi Renaaa o sancı doğumdan sonra uyuşukluk geçince başlayacak ama😁 ilk ayağa kalkması gaz çıkarması o anesteziiyi atmak vs. İlk dogumda toplam 4 saat falan suni sancı çektim. İkinci gebelikte 1 hafta kadar evde yalancı sancı diye çektim normal adet sancilari gibiydi. Yine aynı sancılarla doğum yaptım akşam 9 10 gibi yatışım yapıldı sabah 8e doğru bebek doğdu ama ben gece doğum olmasın yorgun olurum diye uyudum 😂 dayanilmayacak sekilde sancıyı suyum patladıktan sonra doğum yapana kadar Max 30 dk çektim. Pişman oldu göbek yok karın dümdüz falan kıskanıyor kestirseydim de öyle kalsaydın sezeryan göbeğiyle diyor 🤪
Renaaa cokkasmabeabi hehheheh maşşAllah size nazar değmesin 🥰🧿 Allah muhabbetinizi artırsın 🤲 İşte çevre sezeryanlılarla dolu Normal doğumu böyle sizin gibi güzel olarak empoze edecek birileriyle konusturmam lazım İkna olursa öyle olur gibi ben edemem biliom edemeyeceğimi :) . Ankattığınıza göre de son sancılar çok oluyor. Bir de bebeğin başının çıktığı an sanırım en zor anmış öhle diyorlar sonrası toz pembe dünya :)
Renaaa Umutlubirkadin 😅😅😅 Ben saatlerce sancı çekmiyim diye kıyamıyor bir de 20 li yaşlarda bir rüya görmüş korkuyor 36 yaşında ama koca bir bebek gibi
Renaaa cokkasmabeabi Benim annem falan da gelmedi küsüs ama kayınvalidem var Çok seviom kayınvalidemi ama kşmse benim işimi yapmak zorunda kalmasın kendim yapayım O konuda da haklısınız. Bakalım zaman ne gösterecek Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🌸🤲😇
cokkasmabeabi Renaaa son raddede evet zorluyor böyle hemşire az daha yakınımda olsa sarılıp ağlayacaktım ama hemen peşine ıkınma hissi geliyor bi bakıyorsun dünya geri yerine oturmuş 😂 evet o an gerçekten öyle hem ilk bebek hem suni sancı kızım doğdu ulan dedim oh be dünya varmış 😂😂😂😂
Renaaa cokkasmabeabi hehehhehe 😁😁😁😁 maşşAllah maşşAllah zor anlar ama şükürler olsun gelmiş geçmiş Çok şükür bugününüze 🌸🤲💐😇
cokkasmabeabi Renaaa rica ederim. İkincide oğlum küvezdeydi bir de eve geldim ev harabe 🥺 eşimle kız çok şükür bıraktığımdan beterini etmişler geldim hemen evi toparladım süpürdüm banyoya girdim ama normal doğum olmasa yapamazdım sanırım
Renaaa cokkasmabeabi ay maşşAllah ya demi .. Rabbim güç kuvvet veriyormuş İnşAllah ben de yaparım normal doğum sağlıcakla ya :(
cokkasmabeabi Renaaa erken doğmadı aslında tam memeyi kavrayamamisti 3 4 saat takip edelim yanına getiririz dediler ben gelecek diye beklerken makinesiz nefes alamıyor yatış verdik dediler anlamadım 🤷🏻♀️ 4 gün sonra kavuştuk
Mujde1991 Renaaa seni dusunuyoo bnce guzel bişey esler var normal dieee tuturann :)) ben eşimde gecen muayenede dr a hic normal beklemeyelim eşim panik atak zorlanir bişey olur ben normal yapmasini istemiyorum dedi mesela bu guzl bişey dusunuluyoruz işte :)
Renaaa Mujde1991 Evet ya çok şükür Rabbimize hamdolsun Sizin adınıza da sevindim O kadar çok düşüncesiz eşler duyunca gerçekten insan daha çok hamdediyor Allahım nazarlardan korusun 🌺 Ben işte ikna oluyorum Ona çabuk dr normal derse beni sezeryana ikna etsin istemedim de ondan bu başlığı açtım ne edeyim diye Bir de herkes normal doğumu çok kötü zor anlatıyır En güzeli sezeryan diyorlar daha da aklına girdiler
Mujde1991 Renaaa dr bana gecen hafta normal dogum için kolay diyemm dedi her 10 kadindan 2si için kolay gecer digerlerinde ya yirtilma oluyo ya sanci cok oluyo bazen bebek sıkısiyo gibi gibi baya guzl anlatti sonra siz kendiniz kart verin dedi :))