Renaaa bilemiyorum ki 🤷🏻♀️ normal dogumda sancılar zorlayabiliyor insanı ama dogurdugun an bitiyor her şey. Sezeryanda ise doğum sonrası başlıyor tüm acı. Sürekli dikkat, tek başına bir süre iş yapamama, bazen seneler geçse bile etkisini görenler var. Bence eşiniz sizi değil siz eşinizi ikna edin normal doğum için. İkinizin sağlığında da bir problem yoksa boşuna ameliyat olmayın.