Kızlar doğum için eğitim almayı deneyin, çok yüksek meblağlar değil, gerçekten çok işe yarıyor. Aklınızdaki bütün sorulara cevap buluyorsunuz. Bizim pelvis kemiğimiz kasılmalarımız başladığında yumuşuyormuş yani çarı muayenesi önceden yapılsa da bi anlam ifade etmiyor. Doğum kendi sancılarınla başlamalı zaten çok ekstrem bi olay dışında, sancılar başlayıp hastaneye gittiğinde doktor gerekli muayeneyi yapar ona göre hareket eder. Çok öncelerden yapılan çatı muayeneleri genelde doktorların kolaya kaçış yolu oluyor. Gecenin bi yarısı sıcak yatağından kalkıp doğuma gelmektense günün belli saatinde planlı sezeryan yapmak işlerine geliyor ne yazık ki. He şöyle bi durum olur, anatomik bi bozukluktan dolayı pelvis kemiği ile alakalı bi sıkıntı olur o zaman eyvallah ama onun dışında doğum başlamadan yapılan çatı muayenelerinin gerçekten bi anlamı yok.