Renaaa Normal doğum yapmak istiyorum Doktor çatı muayenesi ve bebeğin durumuna bakarak karar verecez ve de senin isteğin dedi. Bir hastam normal doğum istiyordu en başından beri bu hafta çatı muayenesinden sonra ben sezeryan istiyorum dedi. Çatı muayenesi mi zor anlamadım ki. İki gün sonra sezeryanla alacaklarmış. 38+5 teymiş. Of eşin aklımı karıştırıyor. Daha net belli bişey de yok ama ne bilim
leila1 Renaaa çatı muayenesinde korkulacak bişey yok ben 28.hafta itibariyle yaptırıyorum bir sıkıntı olmadı
__mom1 Renaaa valla bana bi ultrasonla baktılar bütün doğum fikrim değişti 😂 üstelik baya baya normal doğuma odaklanmışken 😄
Zeynebtahir Renaaa çatin dar dediler bana, yinede denemek istedim aciklik 8 cm oldu tam 24 saat sanci cektim. Sonuc acil sezeryan oldum. Çati muayenesine keske basta guvenseydim yazik oldu cok aci cektim
funnymummy Renaaa ben yurtdışındayım ve burda sezaryen gibi bir seçenek zaten sunulmuyor çok elzem bir durum olmadıkça o yüzden de normalde çatı muayenesi felan yapılmıyor ama doktorum bana istersem yapacağını doğuma açılma için rahmin yumuşamasına yardımcı olacağını söyledi
Kediperisi Birçok doktordan dinledim, çatı muayenesi doğum başlamadan yapıldığında bir anlam ifade etmiyor esas çatı genişliği doğum başladığında belli oluyor. Bu yüzden ben çatı muayenesi yaptırmayı düşünmüyorum direkt normal doğum için bekleyeceğim🌸
Renaaa Kediperisi Aa gerçekten mi hiç duymamıştım. Ya koyun sürüsü gibiyiz Doktorların genel bir uygulayışları var Araştırsak da bu sınırlar içerisinde araştırıyoruz Siz de haklısınız…
Merve_vrl Kediperisi ben de sizinle aynı fikirdeyim..Doktorumla henüz bu konuyu konuşmadım ama kuzenim çatı muayenesi olduktan sonra hastaneye kaldırıldı ve doğum yaptı. Çok çok etkiliyormus bu durum.
Renaaa leila1 aa çok erken başlamışsınız Benim şimdi ağrılarım var muayeneden önce gelecekmiş gibi hissediyorum nşyeyse
cokkasmabeabi Renaaa evet çatı doğumda esneyen bir yapı. Muayene zor değil ama durduk yere kurcalanması insanı kastırıyor. İki gebeligimde de sadece doğum zamanı muayene yapıldı normal doğum yaptım
Renaaa Zeynebtahir ayy :( Gerçekten çok üzücü yaşadığınız hiç kolay değil. Çok şükür gelmiş geçmiş Bana doktor sezeryan olman gerek derse ben olurum. Ama doğal yoldan olabilirsin derse sezeryanı tercih etmek istemşyorum Eşim de risk almayalım diyor bilmiyorum ben de
gzl_2320 Zeynebtahir 24 saat sancı çekmek mi🥺 4 saat suni sancı çektim ama mahfoldum 24 saat sancıyı nasıl çektin nasıl dayandın
Gezgin1Anne Ben 37+1 im bugün çatı muayenesi yaptı doktor. Son günlerde video izliyorum ne kadar pozitif doğum hikayem deselerde benim gibi doğumu yakın olanlar biraz tırsıyor. Çatı çok zor geçmedi 1-2 cm açılmam da varmış ptesiye kadar kendini zorla yürü açılmaya çalış dedi ptesi 4 falan olursan doğumunu yaptırırım dedi. Muhtemelen suni sancıyla yaptıracak açılmam ilerlerse. O çatıya çıkınca acaba sezeryan mı olsam diyor insan ama bebek kanala da yerleşmiş bir cesaret çıktım valla oradan. Hala bir aksilik oluşmaz ise normal istiyorum çünkü bir kız arkadaşımın doğumu sonrası yanına gittim sanki hiç doğurmamış gibiydi çok iyiydi normal doğum yapmıştı o beni motive ediyor
Renaaa Gezgin1Anne dimi ya Bende kendimle ilgili endişe korku yok bebeğimin boynunda kordon dolanması var ilk doğum diye de sancılar uzun sürüyormuş ya Sonra diyorum ama iki gün çekilcek sancı 1 ay ve ömür sürecek ameliyat aşamasından daha iyi Bi de doğal yola dr bişi demediyse hani neden diğer yol seçilsin ki diyorum. Ne güzel çatı muayenenizi olmuşsunuz biliyorsunuz biraz daha önünüzü görüyorsunuz Ben 37+4 oldum ahanda haftaya çatı muayenesi ne açılma hakkında ne de doğum hakkında fikir yok belirsizlik Hayırlısı olsun inşAllah herşeyin. Buarada bugün birinden hurma yemenin açılmaya iyi geldiğini duydum ama tek sayı yenecekmiş. Bir de Meryem Ana otunu suya koyup dua okuyun diyorlar. Denemek isterseniz habeeiniz olsun
__mom1 Renaaa çok rahatsız oldum ve canım acıdı. İlişkiye de giremiyorum hiç. Doğum esnasında elle muayeneyi kaldıramayacağımı düşünüyorum şuan aslında hiç hazır değilmişim bunu farkettim
Renaaa Umutlubirkadin 😅😅😅 Ben saatlerce sancı çekmiyim diye kıyamıyor bir de 20 li yaşlarda bir rüya görmüş korkuyor 36 yaşında ama koca bir bebek gibi
Renaaa __mom1 heııı ondan demek hastası da vazgeçti Ay ne bilim benim de yaşamam gerek demek ki anlayabilmem için
Renaaa funnymummy Herkes bunu diyor Elimde bir kitap var Avrupanın en yüksek sezeryan oranına sahip ülkesi olduğumuz yazıyor. Ama yabancıların doğumlarını izlediiimde bizim gibi değiller sanki acı çekmiyorlar Bağırmıyorlar falan biz Türk kadınları mı böyle hassasız yoksa başka nedenler mi var aşılar gibi Bilemedim ben de inanın
Busrapala Benim bugün 38. Haftam ilk defa çatı muayenesi oldum bundan öncesinde doktorumla normal doğum planlıyorduk ama çatın çok dar dedi kontrol etmeye devam edeceğiz böyle devam ederse sezeryan dedi ayrıca zor değildi muayene bir dakika anca sürdü acı pek hissedilmiyor bence kendinizi korkutmayın
Renaaa Busrapala çok teşekkürler yorumunuz için inşAllah sizin de hakkınızda hayırlı ve sağlıklı olan olur Sancılarınız var mı buarada