Gulsbaby kolunu soktu falan onlar çok abartı öyle bir şey yok tabi ki ama acı var yani, kişiden kişiye değişir kasmayan bi insansanız ilişki de falan kolay oluyorsa muayene çok kolay geçer, ama işte keşke ben de çok kolay geçti falan diyebilsem sizin gibi, hem ilişki de hem muayenede çok kasıyorum psikolojik bi durum insanın elinde değil