Ben de pazartesi olucam çatı muayenesi daha doğrusu olabilcem mi bakıcaz, ben çok kasıyorum ya elimde değil ilişki de öyleydi bir iki kere vajinal ultrasonla baktı geçen gün ama aşırı kastım istemeden bağırdım😔 hafif düzey vajinismus var doğumdan sonra çözelim bunu dedi doktorum, pazartesi de çatı muayenesini bi deneyelim bakalım tolere edebiliyor musun ona göre karar verelim dedi çok korkuyorum 😔 inşaAllah başarabilirim 🤲🏻 böyle çok kolay geçti yazanları görünce bi motive oluyorum iyi geliyor