ChemistrySK ama benim durumum vajinismus problemim var o yüzden, yani ben ilişkide de sorun yaşayan biriyim, normal biri tabi ki bunları yaşamaz, vajinusmus olmayan da olanı anlayamaz o yüzden garip gelmiştir size
Bir de şey ben böyleyim böyle geçti diye kimseyi korkutmuyorum herkesin yapısı psikolojisi farklı, inşaAllah herkesin çok kolay geçer, benim böyle oldu diye tabi ki herkes böyle olucak korkun demiyorum, kendinizi rahat bırakırsanız zaten sorun yokmuş herkes öyle söylüyor 🌸