Rappunzell Canım hayırlı olsun hamileliğin insallah 🌺 ben de özel takipliyim ama sadece ikili tarama testimi ve detaylı ultrasonu özelde yaptırdım. Onun dışında her ay TSH degerlerime bakılıyor sağlık ocağında. Geçen ay tetanoz aşısı ilk dozu vuruldum mesela,bu ayın 19 unda ikinci dozunu olucam nasip olursa..Birkaç hafta sonra ise şeker yüklemesi yapılacak,hepsi de ücretsiz..Hatta detaylı yapan bazı devlet hastaneleri de varmış ama ben gitmek istemedim,siz tercih edebilirsiniz belki..Yalnız bunun için devlet hastanesindeki kadın doğum doktorunun sana perinatoloji için yeşil alan acmasi lazimmis.. bildiklerim gördüklerim şimdilik bu kadar 😂