Arkadaşlar merhaba. Bugün 6+4 oldum, çok şükür kalp atışını da duydum. Özel doktor takipliyim. Doktorum kalp atışından sonra yapılması gereken testler olduğunu söyledi. Özel hastane de hepsi pahalı gelir bazılarını sağlık ocağı yapıyor dedi.
Sağlık ocağında test yaptıran var mı? Hangilerini yaptırdınız? Ne kadar sürede çıktı? Bu süreçte hastane için bi ton para harcadım. İşten de çıktım, herşeye zam geldi. Eşimi de çok zorlamak istemiyorum açıkçası. Sağlık ocağının yapmadığı geriye kalan testler ne kadar tutar acaba bir fikriniz varmı?