BusraKula inşAllah duyarsın canım, bizde aynı durumdayız benimde 3 Aralık kontrolüm var Allah izin verirse 7 haftalık olucam bizde keseyi gördük 2 hafta sonra gelin kalp atışı ve bebeği görmemiz için dediler🥰 Eşim ve ben çok heyecanlıyız, ilk evladımız olacak Rabbim izin verirse🧿 Bende dualarınızı bekliyorummm🙏🏻