BusraKula ben 6+1 de gittim üstten keseyi gördük 12 mm di haftaya gel bebeği görelim dedim ben 7+1 oldum bu gün ama gitmedim biraz daha beklicem 7+4 veya 5 te gitmeyi düşünüyorum kalp atışınıda duymak istiyorum çünkü ama şüphem var acaba kötü bir şey olurda geç kalmış olursak diye bilmiyorum sürekli gidipte cocuğumu rahatsız etmek istemiyorum da napıcam bilmiyorum kararsızım sizce ne yapayım 1 haftada kalbinin atışı görüp duyabilirmyim